Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Címkék

A bolygó hollandi

Egy XXI. századi
disszidens kalandjai.

Kitántorgás?
   Menekülés?
      Céltudatosság?

All in one
   - vagy all in?

Friss topikok

  • Otto von Bolschewich: Gratulálok, jó érzés ezt olvasni. :) (2011.07.25. 16:15) Mindenhol jó, de a legjobb útközben
  • geegee: Üdv, így ismeretlenül is.Ennél jobban, nagyjából sehogy se lehetett volna összefoglalni.Mi is vala... (2011.03.28. 23:20) A Mérleg jegyében
  • tevepup: Szentendrei szélmalom én előttem még mindig zárva volt. Az ópusztaszerit ugyan lehet látogatni, de... (2011.02.09. 09:30) Egy malomban őrlünk
  • Bolygo_Hollandi: Komment nem vész el, csak átalakul :-) Az igazán élvezetes borkóstolós leírásokat meghagynám a nál... (2011.01.08. 19:31) Olasz vendéglőkben Németországban
  • aticity: azé remélem néger csaj még nincs az ágyadban esténként :) (2010.11.17. 15:14) Amikor...

Mindenhol jó, de a legjobb útközben

2011.07.23. 22:54 | Bolygo_Hollandi | 1 komment

Címkék: holland bolygó útközben

Kicsit hosszúra sikerült ez az adásszünet. Volt benne munka is bőven: angol, svéd, francia, német, cseh, holland és magyar ügyfeleknél egyaránt, és persze jutott más is: első angliai vezetési "élményem" rögtön egy bérelt jobbkormányos autóval, "hosszú skandináv éjszakák", tökéletes francia szálloda a tehénlegelő közvetlen szomszédságában, végeláthatatlan dugók a holland és német autópályákon, kellemes prágai séta, és új étlap a Corners Pubban.

Állapotomat jól jellemzi egyik kedvenc részletem a Fonográf együttestől:

"Voltam már fenn, voltam már lenn
A legtöbbször a kettő között, útközben
Voltam már rossz, voltam már jó
Földön járó, csillagokra bámuló"

Valahogy mindig így érzem magam. Nem mondom, hogy nem szeretem ezt a helyzetet; "bolygó hollandivá" is így lettem. Most mégis különleges az élmény, és a bolygóból rövid időre állócsillag lett: itt a család, velünk van néhány olyan tárgy, ami nagyon hozzánk nőtt, meg vettünk hozzá újakat is :-), porcelán macskák néznek ki az ablakon, az igaziak meg bejárnak a konyhába barátkozni, szervezzük a holland iskolába járást, van helyi parkolási engedélyünk, megízleltük az első nagy kerek edami sajtot, megittam az első söröket a szomszéddal, és a folyamatos esőzésekre való tekintettel vettünk egy használt, de kifogástalan szárítógépet is: a jövő elkezdődött.

A napi edzéstervet jelentősen segíti a folyamatos mászkálás a két emeletnyi csigalépcsőn: a routert lent kell beszerelni, de a másodikon van a fúrógép, aztán mikor lent kész a kapcsolat, fel kell menni nyomtatót telepíteni, amihez viszont lent felejtettem a papírt - és egyelőre ugyanez van borotválkozáskor és telefontöltéskor is. Majd megszokom :-)

A ház máris bensőséges és otthonos: a muskátlik a hátsó udvaron pihenik ki a nagy út fáradalmait, a bejáratnál valami holland cserepes virágok figyelnek (feleségem szerint lila, szerintem sötétkék, a virágárus fiú szerint viszont bíbor, nesze neked színelmélet), a konyhapulton mázas csuprok, az ablakban pedig az ülőgarnitúrához illő orchideák (a színüket már saccolni sem szeretném). Feleségem épp a kölykökkel hülyéskedik:

"Ki emel, ki emel, ringat engemet,
Kinyitnám még a szemem, de már nem lehet,

Elolvad a világ, de a közepén
Anya ül és ott ülök az ölében én."

Útközben vagyunk, mint már annyi éve, de azt hiszem, itt most megállunk kicsit.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bolygo.blog.hu/api/trackback/id/tr383092477

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Otto von Bolschewich 2011.07.25. 16:15:54

Gratulálok, jó érzés ezt olvasni. :)
süti beállítások módosítása